Zdravý spánok - základné vedomosti pre dobré zdravie + 72 fotografií

Každý človek potrebuje čas na odpočinok. Ľudia spia tretinu života, preto je dôležité venovať tomuto aspektu života náležitú pozornosť. Vonkajší stav a blaho tela priamo závisí od kvality spánku.

Osoba, pre ktorú je správny, vyzerá šťastne, s dobrou náladou a optimistickým výhľadom na život.

Čas

Ľudia často nechápu, koľko hodín zdravý spánok trvá. Odborníci prideľujú hodiny zdravého spánku od 22-4 ráno, pričom túto dobu považujú za najužitočnejšie pre telo. Je užitočné rozvíjať návyk, ktorý sa stanovuje každý deň v rovnakom čase.

Počas tohto obdobia telo produkuje dôležité hormóny, obnovuje sa, dochádza k životne dôležitým fyziologickým procesom. Dospelý by mal spať osem hodín, hoci vo všeobecnosti je na úplné uzdravenie dosť päť až šesť hodín.

Podľa odborníkov vedie denný spánok k zníženiu aktivity, po ktorej človek pociťuje prudký nárast sily. To sťažuje včasné ležanie a správne spanie.

Funkčné znaky spánku

\ t

Stojí za zmienku, že zdravý spánok osoby prispieva k maximálnym úsporám energie a tiež znižuje množstvo jedených potravín. Hlavnou výhodou spánku je schopnosť relaxovať po náročnom pracovnom dni, zotaviť sa.

Ak vezmeme detský organizmus ako príklad, potom je to počas spánku.produkciu rastového hormónu.

Ide o druh odkladu od konštantnej činnosti mozgu.Produkcia serotonínu a norepinefrínu sa znižuje.Ide o chemické látky, ktoré slúžia ako asistenti pri prenose nervových impulzov.

Podmienky spánku

Aby bol spánok dobrej kvality, je potrebné zabezpečiť pokoj a pohodu.Nie je správne zaspávať na hlasnom alebo dokonca tichom hudobnom zložení alebo televíznom programe.Cudzí hluk, zvuky sú hlavnou príčinou nedostatku spánku a silného ranného prebudenia.

Dôvodom je skutočnosť, že napriek snu, ľudský sluch funguje, do očí svieti svetlo.Tieto environmentálne stimuly zasahujú do spánku, pričom nedávajú dobrý spánok.

Nočné mory vo sne sú znamením zásahu zo strany nečlenov, napríklad, hluk áut sa zviditeľňuje vo sne ako hrozná šelma.Počas strašného sna pracujú srdcové svaly v dvojitom rytme.To všetko v súhrne ruší.

Predtým, ako pôjdete spať, urobte niekoľko vecí, ktoré vám poskytnú kvalitný a zdravý spánok: [[PDN 67]

  • vypnúť všetky telekomunikácie, zabezpečiť ticho;
  • zaslepiť okná preže v miestnosti nie je žiadne dodatočné svetlo;
  • odstraňujú hodiny, ktoré tikajú z miestnosti;
  • je potrebné vetrať miestnosť pred spaním. Ponechanie otvoreného okna je potrebné, aby nedošlo k prievanu, chladu alebo výtoku, ktorý určite nepotrebujete;
  • Aby sa minimalizovali účinky cudzích zvukov, mali by ste si kúpiť ušné zátky.

Miesto spánku

Známa pravda, že zdravý spánok je zárukou zdravia. Aby to bolo pravda, je potrebné zabezpečiť pohodlné a pohodlné miesto.

Matrac. Odborníci v oblasti medicíny veria, že dobrý a dokonca aj matrac je nevyhnutný pre kvalitný spánok. Môžete si vybrať ortopedický model. Vzhľadom k štruktúre chrbtice nebude ohýbať, resp. Krvný obeh procesy nie sú narušené.

Vankúš. Toto je druhá dôležitá zložka spánku. Tenký a hustý vankúš bude slúžiť ako dobrá podpora krku, pomôže pri zlepšovaní krvného obehu a normalizuje úroveň tlaku.

Ak osoba trpí bronchiálnou astmou alebo má srdcové zlyhanie v období, keď sa tieto ochorenia zhoršujú, stojí za to použiť nie jednu, ale niekoľko vankúšov pevnej štruktúry.

Oblečenie na spanie

Jedným z pravidiel zdravého spánku je správne oblečenie a držanie tela na spanie.Existuje názor, že pre lepšiu vyrážku stojí za to spať bez oblečenia.Táto možnosť je naozaj dobrá, pretože koža je úplne odpočíva v rovnakom čase, nič vám nebráni v pohybe, je príjemné a zdravé spať týmto spôsobom.

Ale nie všetky tieto riešenia sú prijateľné.Potom by ste mali dať prednosť voľnému pyžamu s pohodlným pocitom, možno nočnej košeli príjemnej prírodnej tkaniny.

Ak hovoríme o posteľnej bielizni, mala by byť v prvom rade vyrobená z prírodnej tkaniny, pri dotyku spôsobiť príjemné pocity.Ľudia, ktorí trpia neustálym pocitom tepla, by si mali vybrať hodvábne plachty, poskytnú príjemný chlad.Pre ľudí, ktorí trpia pocitmi chladu, bavlny, možno, flannelette tkaniny by mali byť vybrané.

Občasné otočenie je najoptimálnejšou polohou na spanie na vašej strane.Zároveň je lepšie odmietnuť pózu na bruchu.

Závery

Spánok je celé umenie, ak dodržiavate základné pravidlá a tiež si uvedomujete, že konzumácia pred spaním by mala byť čo najjednoduchšia a najrýchlejšia.potom bude všetko fungovať.

Trochu prechádzky na čerstvom vzduchu alebo čítanie milovanej osoby má dobrý vplyv na kvalitu spánkubook.

Zléznepokojujúce myšlienky by sa mali odložiť na druhý deň a úplne sa vzdať zdravého a zdravého sna.

Fotografie zdravého spánku

​​

.199]