Úloha vitamínov v športovej výžive

Športovci nehrajú úlohu pri zvyšovaní vitamínov na zlepšenie výkonu, ale chronický nedostatok týchto živín môže viesť nielen k zlému výkonu, ale môže tiež viesť k vážnym iným zdravotným problémom, takže môžeme povedať, že najlepší športovec má oveľa viac.pre správny príjem vitamínov ako tzv. priemerná osoba.
Vitamíny patria do skupiny stopových prvkov - na rozdiel od proteínov a sacharidov, ktoré možno klasifikovať ako makroživiny.Je tiež pravda, že je potrebné rozlišovať medzi potrebami účastníkov tohto športu, ale optimálne zásobovanie vitamínmi je nevyhnutné pre všetkých, ktorí sú na konkurenčnej úrovni, a to aj pre obyčajných ľudí, len množstvo, v ktorom je táto potreba zásadne odlišná.
Je veľmi dôležité prispôsobiť výživu vitamínov športovcom vašej strave, čo je tiež ovplyvnené skutočnosťou, že sú len v prípravných a súťažných fázach.
O živinách
Potreba vitamínov v tele úzko súvisí s fyzickým stresom na tele a náhradou minerálov potením.Potreba vitamínov v tele netrénovaných ľudí a športovcov sa v mnohých prípadoch veľmi líši, ako je uvedené vyššie.
Je zaujímavé všimnúť si potrebu vitamínu A, ktorý je 1,5 mg denne pre netrénovaných ľudí, ale športovec musí vziať 4,47 mg, aby ho dostal do tela a najvýraznejšíVitamín C je odlišný, pretože namiesto 60 mg pre bežného človeka má účastník požiadavku 300-500 mg, ale pre vitamín B2 je denná dávka 1,8 mg odporúčaná pre športovcov 8-12 mg.
Preto je jednou z najdôležitejších zložiek profesionálnej športovej výživy správny príjem vitamínov, ktorý sa tiež odporúča poradiť výživárovi.
Kde si vybrať a objednať vitamíny pre deti s iherbom? Najlepšie na herbrus.ru. Iba certifikované lieky.