Sacharidy diéta je istý spôsob, ako schudnúť pre lenivé + fotografie

Názov stravy hovorí sám za seba.Hlavným dôvodom je vylúčenie produktov obsahujúcich sacharidy zo stravy.Bez sacharidov diéta zahŕňa prechod na bielkoviny potraviny - narušuje metabolizmus a zvyšuje spotrebu energie, takže jesť malé množstvo zeleniny alebo ovocia je potrebné.

Všeobecné zásady výživy

Prečo dochádza k úbytku hmotnosti v strave bez sacharidov?Sacharidy - hlavný výrobca energie.Akonáhle jeho zásobovanie ustane, telo začne zaplňovať nedostatok aktivity aktiváciou procesu spaľovania tukov.

Proces rozdelenia sacharidov prebieha pomerne rýchlo, čo vyvoláva uvoľňovanie inzulínu do buniek a prudký pokles hladiny cukru v krvných orgánoch.Tento proces zvyšuje chuť do jedla a neustálu prítomnosť pocitu podvýživy.

Sacharidy sú potraviny s vysokým obsahom kalórií, ktoré v pasívnom životnom štýle vedú k nadváhe.Zníženie dennej dávky sacharidov v dennom menu na 250 kalórií stimuluje organizmus k produkcii energie z tukových zásob uložených na svalovom tkanive a pečeni.

Hlavnou úlohou stravy je spaľovanie ďalšej vrstvy tuku.Hlavné princípy non-sacharidovej stravy sú:

  • môžete piť vodu 30 minút po jedle;
  • výrobky z poterov musia byť v olivovom oleji alebo vo všeobecnosti odstúpiť od diéty v čase stravovania;
  • Denná kŕmna dávka by sa mala rozdeliť na päť jedál podľa pravidiel vyváženého režimuenergie;
  • Posledné jedlo by sa malo vykonať najneskôr do 20:00.

Treba poznamenať, že bez sacharidov, ako každá iná diéta, je stres pre telo. Obličky nie sú schopné vyrovnať sa so zvýšeným zaťažením organizmu počas vylučovania produktov, ktoré sa objavili v procese rozkladu proteínov.

Zdržať sa diéty bez sacharidov na chudnutie by mali byť ľudia, ktorí trpia chorobami, ktoré narúšajú normálnu prácu pankreasu, čriev, obličiek, cievnych chorôb, srdca, pečene.

Zavedenie jednoduchých tipov a pravidiel povedie k rýchlemu želanému výsledku. Zvyčajne počas prvých 7 dní výživy na diéte je možné schudnúť až do 10 kg.

Zoznam diétnych produktov neobsahujúcich sacharidy

\ t

Diéta umožňuje prakticky nekontrolovaný príjem bielkovinových potravín: suché odrody rýb: šťuky, šťuky; diétne mäso: teľacie mäso, králik, prepelica; vajec; tvaroh a tvrdý syr. V dennej strave je však povinná konzumácia koreňovej zeleniny bohatej na vlákninu.

Odporúča sa, aby sa do denných jedál zahrnula červená repa, mrkva, zeler a ostatná koreňová zelenina, ktoré neobsahujú škrob, citrusové plody a bobule.

Počas diéty bez sacharidov pre ženy sú zakázané rýchle sacharidy, ktoré stimulujú zrýchlenú saturáciu krvných orgánov glukózou.

Je potrebné obmedziť konzumáciu diéty bez obsahu uhľohydrátov v jedálnom lístku pre každý deň na tieto produkty: \ t

  • pečenie;
  • obilniny;
  • soľ;
  • výrobky z cukru;
  • zemiaky;
  • jogurty a tvarohy s prímesami a plnivami
  • \ t
  • arašidy;
  • semená;
  • alkohol.

Príklady denných dávok

\ t

Výhoda diéty je obrovský výber schválených výrobkov od bezkrvých kreviet až po beztukové teľacie mäso.

Zvážte päťdňový príklad potravín. Stanovený počet výrobkov vypočítaný v dennej dávke je potrebné rozdeliť na 5 dávok denne.

Príklad diétneho menu bez sacharidov:

  • Teľacie varené teľacie mäso - 250 g, čerstvá zeleninová šťava - 2 šálky, zelený čaj - 2 šálky.

  • Lean varené prepeličie mäso - 400 g, koreňová zelenina - 300 g, odvar z bobúľ šípky - 200 ml, zelený čaj - 1 šálka.

  • Varený trs - 200 g, pol grapefruitu alebo celý pomaranč, vajce - 2 kusy, zelerový šalát - 200 g, čerstvý grapefruit 200 ml, čierna mletá káva - 1 šálka, zelený čaj - 2 šálky.

  • Pomaranč - 1 kus, vajce - 2 kusy, nonfat kefír - 200 ml, chudé varené králičie mäso - 200 g, špargľa šalát a fazuľa - 200 g, čierna káva - 1 šálka, zelený čaj - 2 šálky.

  • Syr - 100 g, kyslá smotana bez prísad - 200 g, kurací vývar - 200 g, varená šťuka - 200 g, brokolica - 200 g, čierna mletá káva - 1 šálka, zelený čaj - 2 šálky.

Užitočné tipy a recenzie

\ t

Garantované spaľovanie tukov s povinným denným zaradením 40 g zeleniny bohatej na vlákninu: - špargľa, - fazuľové klíčky, - repa, - brokolica, - kapusta všetkých odrôd.

Dodržiavanie uvedených pravidiel zabezpečí zaručený výsledok a číslo na váhe vás poteší.

Niekoľko tipov na non-carb diétu na týždeň. Prvých 7 dní sacharidov sa musí užívať v obmedzenom množstve, nie viac ako 20 g. Prudký nárast príjmu bielkovín pomáha telu rýchlo naladiť a získať energiu z tukov.

Bielkoviny môžu spôsobiť zápchu. Na zmiernenie tohto procesu je potrebné brať vitamíny a nezabudnite vypiť aspoň 1,5 - 2 litre vody denne.

Šiesty až siedmy deň diéty neobsahujúcej sacharidy je potrebné zabezpečiť dvojdňové použitie.sacharidov, aby telo odpočívalo. Odporúča sa používať potraviny s nízkym glykemickým indexom (možno nájsť v tabuľke bez sacharidovej stravy).

Vylúčenie tukov na pôst nalačno je povinné. To znižuje produkciu hormónov. Po 2 dňoch sa môže pokračovať v diéte.

Väčšina preskúmaní stravy bez obsahu sacharidov je pozitívna. Viditeľný vysoký výkon a dobrý úbytok hmotnosti.

Prípady zlého zdravia sú časté: závraty, ospalosť, letargia. Je to spôsobené stratou energie a nedostatkom vitamínov.

Túžba dosiahnuť rýchle výsledky pri chudnutí si vyžaduje určité obete. Ak neexistujú žiadne vážne kontraindikácie - môžete začať testy na sebe.

Fotografie výsledkov chudnutia na strave bez sacharidov