Ryby diéta - chutný spôsob, ako zdravie a krásu + fotografie

Všetci obdivovatelia rôznych jedál a zdravých potravín vedia, aké užitočné sú morské plody.Jedná sa o nízkokalorické proteínové potraviny, bohaté na vitamíny, esenciálne stopové prvky, ako sú omega-3, vápnik, fosfor, železo, jód, zinok, fluór.

Vysoký obsah bielkovín, ktoré telo absorbuje rýchlejšie ako mäso, spolu s nízkotukovými rybími výrobkami uľahčujú chudnutie bez hladu, alebo jednoducho udržujú svoju hmotnosť.postava štíhla a fit.

Existuje mnoho rôznych druhov diét rýb na chudnutie.Niektoré z nich sú určené na dlhšie obdobie, iné na krátke.Nie každý môže dlhodobo prežiť na morských plodoch, takže vzhľad a menu sa vyberajú individuálne pre rybiu diétu.

Sedemdňová diéta s rybami

Túto diétu nazývajú klasickou stravou, na týždeň môžete stratiť 5-7 kg hmotnosti.Zvyčajne sú to dve časti: prvá, 3. deň, snažíme sa tento spôsob kŕmenia sami.Ak sa cítime dobre, nie sú žiadne problémy, potom pokračujeme ďalej v rovnakom rytme.

Máme raňajky s vareným vajcom, jogurtom, odrodami malého ovocia a zeleného čaju.

Pri druhom raňajkách musíte jesť 200 gramov varených rýb a uhorky, vybrať chudé ryby.Umývame sa čistou vodou.

  • Na obed - opäť ryby so šalátom a „nulovým“ tvarohom.
  • Večeru máme, samozrejme, až do šiestich večer.
  • Dôležité je, že musíte piť dostatok kvapaliny.

Hollywood Diet

Svojou vlastnosťouje povolenie na používanie alkoholu, samozrejme, v primeranom množstve - pol pohára vína denne. V kombinácii so športovými aktivitami. Trvanie sa môže pohybovať od 4-5 dní do 2 týždňov, to všetko závisí od vašich kíl a pripravenosti tela.

Na raňajky sa odporúčajú 2 vajcia a 1% kefíru. Z pochúťky sa môžete potešiť malým množstvom ovocia alebo bobúľ.

Druhé raňajky sú podľa tejto schémy 250 gramov rýb: najprv jeme 50 gramov, umyjeme pohárom vody a po 15 minútach dojedeme zostávajúce ryby so zeleninou vo forme šalátu alebo príloh, pridáme niečo z citrusov.

Vďaka takejto diéte pozostávajúcej z množstva čerstvej zeleniny, ovocia, ľahko stráviteľných rýb a mliečnych výrobkov, nebudete mať problémy so stoličkou, naopak črevá sa očistia a budete sa cítiť ľahko a veselo.

Strata hmotnosti až do 10 kg s rybou diétou je veľmi jednoduchá!

Keďže takáto diéta sa považuje za ľahšiu z hľadiska zaťaženia tela, nazýva sa mierne úľava. Osoba môže odhodiť asi kilogram denne, pričom dodržiava hlavné pravidlá a odporúčania, o ktorých sa bude diskutovať nižšie.

  • Prvé raňajky: 2 varené vajcia, pohár nefatového kefíru, zelený čaj bez cukru a drobné ovocie.
  • Druhé raňajky: najprv vypite pohár vody bez plynu, potom jesť 250 gramov akejkoľvek ryby varené, šalát je povolený ako príloha.
  • Večera: to isté ako pri obede.

Zvláštnosťou tejto diéty je, že menu sa opakuje každý deň.Ak je táto monotónnosť pre vás problematická, existuje mnoho ďalších odrôd, pre ktoré si môžete vypočítať menu podľa dňa pre chudnutie na 10 kg pomocou rybej diéty.

Zlaté pravidlá pre chudnutie rýb

z toho, že chudnutie bolo maximálne, a výsledky priniesli kvalitatívne zmeny vo vašom vzhľade a pohode k lepšiemu, odporúčame, aby ste dodržiavali niektoré pravidlá:

  • by si mali vybrať chudé druhy rýb,
  • na paru, pečenie alebovariť, výhodne bez soli, alebo s minimálnym prídavkom, citrónová šťava bude vynikajúcim zvýrazňovačom chuti,
  • na čas stravy, vzdávanie sa tukov, kávy, alkoholických nápojov, pekárenských výrobkov,
  • konzumuje najmenej 2 litre vody denne: urýchli sa metabolické procesy,
  • zelenina bude ideálnou prílohou pre ryby,
  • jedia rôzne morské plody, ako aj morské riasy,
  • ]
  • jesť pomaly, takže si vychutnáte chuť a „natiahnete“ jedlo, aby ste mali dosť času,
  • kombinovať stravu s fyzickýmicvičenia, takže vaše telo bude fit a kilogramy pôjdu rýchlejšie.

Existuje mnoho receptov na diétu rýb, ale všetky sú založené na hlavných zásadách opísaných vyššie.Správne a ľahko schudnúť, bez poškodenia tela!

Fotografie výsledkov po diéte rýb