Ovocie strava - najchutnejšie wellness stravy + 61 fotografií

Každý vie, že chudnutie pre tých, ktorí chcú stratiť nadváhu, je vysiľujúci a dokonca v niektorých prípadoch bolestivý proces. Niekedy musíte jesť potraviny, ktoré nespôsobujú pozitívne emócie a neprinášajú radosť z jedenia jedla. Jedlo sa okamžite zmení na tvrdú prácu.

Bez ohľadu na to, čo osoba robí, bez ohľadu na to, ako sa snaží znížiť svoju hmotnosť na najmenej 1 kg, to všetko nie je k ničomu.

Moderní odborníci na výživu navrhli v tejto otázke alternatívny prístup: ovocnú diétu na chudnutie.

Ako schudnúť

Ovocná strava je relevantná vo výške obdobia zberu ovocia, pretože v tomto okamihu sú bohaté na minerály, vitamíny a stopové prvky. V zložení je niekoľko výhod:

  • Železo. Vo všeobecnosti posilňuje obranyschopnosť tela, znižuje hladinu cholesterolu v krvi a normalizuje krvný tlak. Nachádza sa v nektárinkách, mangu, papáji, broskyni.
  • Vápnik sa nachádza viac v sušenom ovocí. Vlasy, nechty a zuby budú vyzerať oveľa krajšie, získajú prirodzenú farbu a prirodzenosť.
  • Kyselina askorbová je v maximálnych množstvách v pomarančoch, citrónoch a grapefruitoch. Je to prirodzený antioxidant a posilňovač ochrany pre imunitný systém.
  • Bobule normalizujú nervový a tráviaci systém.
  • Banány, hrozno a jablká stimulujú činnosť mozgu.
  • Kvapalina vo všetkých sladkých pochúťkach stimuluje odstraňovanie rovnováhy trosky a vody, čo má pozitívny vplyv naúbytok hmotnosti.

S racionálnym prístupom pomáha ovocná strava chudnúť na mínus 10 kg za sedem dní. Na prvý pohľad sa to zdá nereálne, ale po pár troch dňoch dodržiavania režimu je výsledok viditeľný voľným okom. Ale to nie je všetko.

K zníženiu nadbytočného kilogramu prispievajú aj zeleninové záhradné plodiny. Nezabudnite na ne. Kombinácia alebo pomer ovocia a zeleniny urýchli a skutočne prekvapí tenšie.

Diéta s ovocím a zeleninou sa vyrovná s únavou a telo bude mať vždy skvelú náladu. Obsahujú rastlinné vlákno a beta-karotén, ktorý napĺňa žalúdok, vytvára pocit sýtosti, pomáha priniesť funkciu gastrointestinálneho traktu na požadovanú úroveň, odstraňuje toxíny.

Prechod na túto diétu by mal byť hladký a opatrný. Jeme ako obvykle, ale občerstvenie medzi hlavnými jedlami je nahradené ovocím a bobuľami.

Kategoricky vylúčiť nezdravé potraviny: hranolky, rýchle občerstvenie, vhodné potraviny, údené mäso, pečivo, cestoviny, omáčky, nakladaná zelenina, sladkosti, rôzne nápoje (alkohol, perlivá voda, káva, šťavy v pôvodnom obale), tabakové výrobky.

Na vyváženie vašej stravy by ste mali vytvoriť jednoduché menu pre ovocnú diétu. Môže byť tiež kombinovaný s kombinovanými produktmi:

  • Bobule.
  • Zelení, zelenina, huby.
  • Nie škrobnaté obilniny.
  • Celozrnný chlieb. A ak ešte nie je mocsušené, bude to ešte lepšie.
  • Netučné filé z hovädzieho mäsa a hydiny.
  • Nízkotučné morské a riečne ryby a morské plody.
  • Vajcia.
  • Nízkokalorické mliečne výrobky (kefír, ryazhenka, jogurt, tvaroh).
  • Voda, bylinný čaj, čerstvá šťava.

Jednodielna strava je spotreba jedného a dvoch druhov ovocia alebo bobúľ.Počas dňa je potrebné jesť asi 2 kg, rozdeliť ich na 6 občerstvenie a konzumovať až 1 liter vody.Je najťažšia, ale výsledky stravy sú pôsobivé: až 4 kg za 3 dni.

Neodporúča sa však neustále sedieťv tomto režime, pretože môžete získať vedľajšie účinky.Je lepšie ho aplikovať v strave ako deň prepúšťania, dvakrát týždenne.Bude to pre telo pohodlnejšie.

Zmiešaná týždenná diéta s ovocím má širší rozsah možností.Tu je kombinácia až troch plodov denne (jablká + citrus + banán), so striedaním (1 - jablko, 2 - citrus, 3 - broskyňa).

Je vhodné pridať k diéte zmiešanú ovocnú diétu, pričom sa použije zmes vo forme šalátov, zemiaková kaša.Opäť pitie vo forme čistej vody, bylinných čajov do 2 - 3 litrov denne.Trvanie - týždeň.

Ovocná strava na týždeň (približné zloženie).To môže byť úplne odlišné, vzhľadom na preferencie chudnutie:

Raňajky.Zmes dvoch druhov bobúľ s pridaním 1 polievková lyžica.l.nízkokalorická kyslá smotana.Umyte pohárom zeleného čaju, čerstvou šťavou.Môžete jesť plátok žitného chleba + 100 ml nízkokalorického jogurtu (povolené).

Počas obeda môžete jesť karfiolovú polievku, zelerové konáre a syr.Varte zeleninu, rozdrvte v mixéri, pridajte syr.Môžete navyše spotrebovať 100 gramov.Varené kuracie filé, 100 gramov ovocia a 1 polievková lyžica.čerstvá šťava.

Snack.Môžete si urobiť šalát zo strúhanej mrkvy s jablkom a mletou citrónovou šťavou.

Večera.Šalát z akejkoľvek zeleniny, ochutený nízkokalorickým jogurtom + čerstvým.

Človek by mal vstúpiť do stravy v jednom alebo viacerých režimoch opatrne, rovnako hladko a opúšťať.

Keď sme sa rozhodli pre hmotnosť prijateľnú pre váhovú kategóriu, postupne do jedálnička zavádzame kuracie vajce, huby, cereálie, potom ryby, mäso, chlieb, dezerty.

To neumožní, aby sa orgán dostal do stresovej situácie a zhoršil sa.chronické ochorenia, ak nejaké existujú.

Fotografie výsledkov chudnutia na ovocnej strave

\ t