Mliečna diéta - ako to funguje a čo to je + 80 fotografií

Príprava stravy len pre mliečne výrobky pomáha rýchlo schudnúť bez poškodenia tela, pretože takéto potraviny obsahujú rôzne vitamíny, ktoré podporujú vitalitu.

Pred použitím tejto diéty je však potrebné zoznámiť sa so všetkými jej nuanciami, poraďte sa s lekárom, skontrolovať telo na toleranciu mlieka.

Výhody a nevýhody

Cukor prítomný v mlieku - laktóza je sacharid. Na základe toho sa niektorí odborníci domnievajú, že laktóza zadržiava tekutiny, ktoré sa premieňajú na glykogén v bunkách a následne sa táto látka mení na podkožný tuk.

Podľa ich názoru sa mlieko v procese trávenia v tráviacom trakte premieňa na kazeínové zrazeniny a tuk, čo zabraňuje procesu chudnutia.

Je však nemožné poprieť prospešné vlastnosti mlieka a skutočnosť, že mliečne výrobky používajú všetky národy a bez nich nie je možné si predstaviť normálnu ľudskú stravu.

Mlieko má bohaté zloženie vitamínov (A, B, C, E), rôzne stopové prvky, minerály, medzi ktorými je najdôležitejší prvok - Ca.

liter tohto výrobku, ktorý sa používa denne, vyplní potrebu bielkovín. Mlieko prispieva k normálnemu fungovaniu gastrointestinálneho traktu, aktivuje metabolizmus, posilňuje kostné tkanivo, dodáva telu tón.

Na základe vlastností zloženia mlieka sa používa na účely odstránenia nadbytočnej hmotnosti a posilnenia imunity.terapeutické a profylaktické činidlo.

Strava zložená zo samotného mlieka (kravské aj kozie mlieko a mlieko z kobyly) sa stáva stimulom pre organizáciu.

Počas obdobia uplatňovania stravy sa živiny začínajú asimilovať dynamickejšie, aktivita všetkých systémov sa normalizuje, metabolizmus sa stabilizuje, čo vedie k strate hmotnosti.

Výživa mliekanajviac 3 dni (po dobu 5 dní).Podľa niektorých odborníkov na výživu monodiet na 1 deň najviac neškodné a užitočné.

Dodržiavanie takejto stravy v dlhodobom horizonte môže vyvolať negatívne javy, napríklad:

  • narušenia zažívacieho traktu;
  • redukovaný tón.

Správne menu

Základom dennej dávky je mlieko, ktoré je zahrnuté vkaždé jedlo.Môžete si doma pripraviť jogurt z prírodného mlieka a jogurtového kvásku, čo je viacje užitočná.

Je potrebné venovať pozornosť percentuálnemu podielu obsahu tuku výrobku uvedeného na jeho obale.Musíte si vybrať mlieko s obsahom tuku 1,5% a iné mliečne výrobky s obsahom tuku 5%.

Ak sa zvolí šetrná strava, môže sa do stravy zahrnúť:

  • mäso (bez tuku);
  • kuracie mäso;
  • 84) ryby;
  • dusená zelenina, šaláty.

Diverzifikovaťvýživná strava s vitamínmi a ohromujúci hlad vám pomôže jesť ovocie, najmä citrusy.

Mlieko by sa malo odoberať nevarené, pretože všetky potrebné a účinné látky sú obsiahnuté v prírodnom mlieku (prášok, ktorý sa nemá užívať).Pred odobratím musí byť výrobok zahrievaný, ale nie varený.

Menu by sa malo skladať s výnimkou:

  • soleného, ​​cukru;
  • tučné mäso;
  • alkoholické nápoje;
  • cestoviny, koláče s múkou, muffiny;
  • mliečne výrobky s vysokým obsahom tuku.

Rôzne mliečne diéty

Monodiet na mlieko sa vyznačuje tým, že výrobokmôže vyplniť nedostatok potrebných látok.Mliečna diéta pre chudnutie po dobu 7 dní umožňuje zbaviť sa asi 5 kg hmotnosti.

Je tu možnosť vybrať si najpohodlnejšiu a najpohodlnejšiu diétu, rôzne kombinácie mlieka s inými výrobkami.

Stiff Diet

Podstatou takejto diéty na mlieko je zahrnutie iba prirodzeného mlieka do stravy. Trvanie asi týždeň. Mlieko (200 ml) sa má užiť ráno (približne 8 hodín) a o 20:00 hod.

Táto podmienka je založená na skutočnosti, že počas tohto časového intervalu sa výrobok asimiloval bez ťažkostí.

Diéta:

  • 1 deň - vypiť 200 ml mlieka každé 2 hodiny;
  • Deň 2 - 200 ml každých 1,5 hodiny;
  • Deň 3 - 200 ml za hodinu.

Počas zostávajúcich 4 dní vypite 200 ml mlieka každých 30 minút.

Pevná strava by sa mala postupne zrušiť.

Počas nasledujúcich dvoch dní, v prvej polovici dňa, vezmite 200 ml mlieka každé 2 hodiny, po ktorých je povolená konzumácia zeleninových šalátov v miernom množstve.

Strava o mliečnych výrobkoch vám umožňuje rýchlo sa zbaviť tukových zásob v oblasti brucha.

V prípade potreby použitie a skrátenie mono diéty - trvanie 3 dni.

Ľahká strava

Štandardné menu:

  • Raňajky ráno zahŕňajú 200 ml kefíru;
  • Obed - 150 g tvarohu;
  • Je žiaduce obed z kefíru a pečenie z tvarohu;
  • Poobede raňajky - 200 ml mlieka;
  • Večera môže byť z toastu a jogurtu (môžete si vybrať mlieko).

Integrovaná strava so zahrnutím rôznych zložiek

Menu pre mliečnu stravu od prvého dňa týždňa do piateho dňa sa veľmi nelíši od zvyčajnej stravy. Iba by sa mali znížiť porcie a používať mliečne výrobky.

Zostávajúce dni v týždni by sa mali výrazne odlišovať v osobitnom menu, ktoré je podstatou tohto typu stravy. Jogurt a kefír sa prijímajú s pridaním 1 čajovej lyžičky medu a kakaa, aby sa zachoval tón.

Piaty deň v týždni v posteli musíte vypiť 100 g vriacej vody. Po diéte:

  • Raňajky - 200 ml mlieka, s pridaným kakaom a medom;
  • Obed - ovocie;
  • Obed - 200 g kuracieho mäsa /rýb, ochutené limetkovou šťavou a čerstvou zelenou;
  • Popoludňajšie raňajky - 200 ml jogurtu /kefíru;
  • Večera - odvar zo zeleniny s výnimkou soli (asi 200 g) a zeleninového pyré.

Ak pocit hladu nespí, môžete použiť jogurt.

Posledné jedlo - 18 hodín.

sobota:

  • Raňajky sa rušia, kompenzujú sa 2 litrami teplej vody po dobu 2 hodín. Obed nahradiťjogurt.
  • Najedz sa so šťavou z 1 grapefruitu, miskou vývaru a 200 ml mlieka;
  • Večera zahŕňa - 200 g rýb, šalát, môžete pridať ďalšiu zeleninu;

Dávka v nedeľu:

  • Uveďte raňajky s 0,5 l vody zmiešanej s čerstvo vylisovaným grapefruitovým džúsom (počas 30 minút).Po chvíli si vezmite pohár mlieka;
  • Obed je vyvážený 1 litrom vriacej vody počas 2 hodín;
  • Obed - 200 g kurčiat /rýb, zeleninový šalát s filtrovanou citrónovou šťavou;
  • Večera - šalátové listy s olivovým olejom.
  • Neskorý večer - jogurt.

Pri prezeraní fotografií výsledkov po diéte na mlieko sa môžete uistiť, že takáto diéta je prospešná a podporuje rýchly úbytok hmotnosti.

Proces straty hmotnosti nemá negatívny vplyv na organizmus a na kozmetické účely.Dôkazom toho je spätná väzba a aplikovaná.

Orgán každého z nich má však osobitné požiadavky a reakcie, preto by sa k používaniu diéty založenej na používaní mliečnych výrobkov malo pristupovať opatrne, pričom by sa malo uplatňovať len po povolení odborníka na výživu.,

Fotografie výsledkov straty hmotnosti na mliečnej výžive

]