Ľahká strava doma - naozaj fungujúce schémy napájania + fotografie

Existuje mnoho rôznych diét. Pri hľadaní vhodnej diéty na chudnutie doma môže takáto odroda zmiasť osobu.

Ak sa však pozriete pozorne, je ľahké pochopiť, že väčšinu z nich tvoria amatéri alebo šarlatáni.

Väčšina diét na internete naznačuje negramotnosť dieteera.

Niektorí navrhujú, aby boli úplne vylúčené špecifické potraviny, iné pochybný spôsob stravovania. Diéta na chudnutie kombinuje jednu, spravidla prázdnu komunikáciu - okamžitý výsledok v čo najkratšom čase.

Aj keď kilá idú nad rámec sľúbených dní alebo týždňa, telo bude mať veľa škôd a bude pod silným stresom. Nadmerná hmotnosť nikdy neodíde okamžite. Preto by ste mali dodržiavať diétu.

Základnými zásadami v nich sú mierny príjem kalórií a pevný príjem potravy.

Rozdelené kŕmenie je široko využívané. Musíte jesť často, 4-6 krát denne, ale trochu po kúsku, mierne podvyživené. Základ stravy pozostáva z nízkokalorických potravín: zeleniny a ovocia, obilnín, vlákniny.

Cukor a pečivo nahrádzajú sušené ovocie a med. Mala by obmedziť spotrebu omáčok a korenín, príjemných potravín, sladkostí.

Tiež prestať fajčiť a alkohol. Tieto potraviny nepatria do zdravej výživy; počas diéty by mali byť vylúčení zo stravy.

Viacjedna škodlivá zložka, ktorej použitie má byť obmedzené, je soľ.

Mnohé diéty ponúkajú úplné odstránenie proteínov, tukov, sacharidov alebo iných užitočných enzýmov. V tomto prípade nebude vaše jedlo vyvážené. A to je v podstate nesprávne.

To však neznamená, že situácia je beznádejná. Jednoduché sacharidy, ktoré telo rýchlo vstrebáva, môžu byť nahradené komplexnými. Červené mäso je najlepšie nahradiť hydinou a morskými plodmi. Ryby sú tiež bohaté na živočíšne tuky.

Je potrebné pripomenúť, že žiadna kvalitná strava nie je úplná bez cvičenia. Dokonale pomáhajú spaľovať nevyužité kalórie. Nedostatok kalórií v tele je kľúčom k strate hmotnosti. Zaregistrujte sa v najbližšom fitness klube alebo si robte pravidelné jogging a rozcvičky.

Ak ste pripravení urobiť tieto obete a obmedziť svoje telo, vaša neškodná diéta sa ponúka vašej pozornosti.

Jednou z ich charakteristík je týždenný diétny plán, ktorý sa potom bude opakovať.

Ľahká týždenná strava

Diéta znamená vlastný vývoj nutričného plánu. Odporúča sa jesť 3 až 5 krát denne. Odporúčaný spôsobvarenie - v dvojitom kotle alebo v rúre. Varené a pečené potraviny tvoria základ stravy.

Večera by sa mala konať najmenej 3 hodiny pred spaním. Spotreba soli a cukru sa znižuje na minimálnu hodnotu.

Sýtené nápoje, alkohol, zakúpené pečivo - to všetko je dočasne vylúčené z vašej stravy.

Medzi povolené výrobky patrí hydina, teľacie mäso, ryby s nízkym obsahom tuku, mlieko, morské plody, varené vajcia. Zeleninové alebo ovocné šaláty, bobule sú tiež povolené. Chlieb je žiaduce kúpiť otruby alebo dokonca opustiť.

Diéta na chudnutie

\ t
  • Raňajky: perlovo-jačmeň alebo pohánková kaša na vode, listy šalátu, vajcia, tvaroh, mliečne výrobky.
  • Poludňajšie občerstvenie: ovocie, čaj, med.
  • Obed: polievka so zemiakmi a zeleninou, šaláty, nízkokalorické syry, kuracie filé, zeleninová polievka, čerstvo vylisované šťavy.
  • Večera: chudá kaša, šalát, vinaigrette, upečené ryby.
  • Večer: čaj s citrónom.

Miera úbytku hmotnosti týždenne je až 1,5 kg. Ak sa dostanete menej, potom sa počet spotrebovaných kalórií dostatočne neznížil.

Neradi sa príliš veľa, ak za týždeň budete užívať viac ako 3 kg, to znamená, že ste podvyživení a vaše telo je pod tlakom.

Vo vašom jedálnom lístku dosiahnete úplnú a vyváženú stravu.

Diéta "Easy"

Táto diéta môže byť vaša hlavná. Je pre telo neškodný, môžete ho držať dlhú dobu. Pri správnej fyzickej námahe môžete stratiť až 2 kg.

Menu. 3 jedlá na plný úväzok

Prvé

  • Na raňajky: nízkotučné syry, varené vajcia, čerstvý džús.
  • Na obed: zelenina, varené mäso
  • Popoludní: ovocie, čaj s medom.
  • Na večeru: fermentované mliečne výrobky.

Druhá

  • Na raňajky: kašu na vode, čaj, ovocný šalát.
  • Na obed: zeleninová polievka, šalát, bobule.
  • Na večeru: chudé mäso, šalát.

Tretie

  • Na raňajky: kaša z pohánky alebo jačmeňa, čaj.
  • Na obed: varené kurča, šalát.
  • Olovrant: ovocie, bobule, orechy.
  • Na večeru: kefír, syrový tvaroh.

Potom sa diéta opakuje. Varené mäso sa strieda s rybami.

Navrhovaná strava je neškodná a pomôže vám zbaviť sa kíl navyše bez použitia extrémov.

Fotografie výsledkov chudnutia na ľahkej strave doma

\ t