Japonská strava - najúžasnejší potravinársky systém + foto

Ak ste trochu zamilovaný do kultúry Japonska, pravdepodobne ste si všimli, že Japonci majú zriedka nadváhu.Tajomstvom je, že ich jedlo má v iných krajinách menej kalórií ako jedlo.

Môžete tiež vyskúšať japonskú metódu, pretože výsledky po japonskej strave sú naozaj úžasné!

Ľudia Japonska dôkladne pristupujú k akejkoľvek úlohe vrátane úbytku hmotnosti.Spravidla platí, že japonská strava po 14 dňoch je spokojná s výsledkom, ale niektorí ju držia niekoľko týždňov v čase - to všetko závisí od počtu kilogramov, ktoré potrebujete stratiť.

Diéta nie je dobre vyvážená, ale umožňuje vám udržiavať potrebnú hmotnosť po mnoho rokov.

Ľudia, ktorí pri japonskej strave strácajú na hmotnosti, rýchlo strácajú približne 8 kg.Spočiatku si možno myslíte, že je to vzácne, ale v skutočnosti má pestrú ponuku.

Hlavné pravidlo každej diéty: hladko ju prejdete a jednoducho sa vrátite k svojej obvyklej strave.

Dietetické potraviny z Japonska urýchľujú a optimalizujú metabolizmus v celom tele.Ak chcete dosiahnuť dobrý výsledok, presne dodržiavajte pravidlá diéty.

Počas obdobia diétnej výživy používajte ďalšie techniky, aby lepšie prenikli do japonskej kultúry.Napríklad jesť s paličkami, nie vidličkou;konzumovať potraviny bez zhonu;variť s radosťou;predstavte si, ako sa vaša postava zmení.

Čo je dovolené jesť s japonskou stravou?

Správna japonská strava je dosť prísna. Jej hlavnou zásadou je viac bielkovín, menej mastných a sacharidových potravín. V ponuke sú mäsové a rybie výrobky, vajcia, zelenina, niektoré druhy ovocia, džúsy a samozrejme voda. Musí sa konzumovať každý deň najmenej 1,5 litra, inak dôjde k dehydratácii.

Ďalšou dôležitou zložkou japonskej stravy je čierna káva. Ak nemôžete piť, poraďte sa s odborníkom - možno namiesto toho môžete použiť zelený alebo čierny čaj.

Strava je tvrdá - nie je bohatá na užitočné stopové prvky. Preto si vlasy, nechty a koža vyžadujú dodatočnú starostlivosť - vezmite si špeciálny multivitamín na ich posilnenie.

Čo jesť s japonskou stravou?

Existuje zoznam výrobkov, ktoré sa musia úplne zrušiť, ak sa rozhodnete dodržiavať japonskú diétu. Medzi nimi: slané a sladké jedlá a všetky výrobky z múky, ak nie sú uvedené v menu.

Banány a hrozno sú z ovocia zakázané. Tiež by ste sa mali zdržať alkoholických nápojov, pretože alkohol nepriaznivo ovplyvňuje metabolizmus organizmu.

Harmonogram na 2 týždne japonskydiéty

Je dôležité jesť tieto jedlá v pravý deň.V prvých siedmich dňoch je diéta odlišná a potom sa opakuje, ale v opačnom poradí.V jednom dni strava je zahrnutá v cene raňajok, obeda a večere, ale ráno sa zvyčajne používa len nápoj z prírodných kávových zŕn.

Pozrime sa bližšie na menu pre každý deň japonskej stravy.

Deň 1 a 13.V dopoludňajších hodinách - nápoj z kávových zŕn, na obed - pár varených vajec, kapustový šalát a paradajková šťava, vo večerných hodinách - varené alebo vyprážané ryby (nie viac ako 250 g).

2. deňa 12. miesto.V dopoludňajších hodinách - nápoj z kávových zŕn s krekry alebo otruby chlieb, na obed - vyprážané alebo varené ryby, kapusta alebo zeleninový šalát, večer - varené hovädzie mäso (nie viac ako 100 g) a kefír.

Deň 3 a 11.V dopoludňajších hodinách - nápoj kávových zŕn s jedným suchár, na obed - dusené alebo pečené veľké cukety, vo večerných hodinách - pár varených vajec, varené hovädzie mäso (nie viac ako 200 g) a kapustový šalát.

Deň 4 a 10.V dopoludňajších hodinách - nápoj z kávových zŕn, na obed - surové vajcia, tri veľké varené mrkvy a syr (nie viac ako 15 g) - šalát môže byť vyrobený zo syra a mrkvy, večer - ovocie podľa vášho výberu.

Deň 5 a 9.V dopoludňajších hodinách - mrkva surové (trela na strúhadlo), posypané citrónovou šťavou, na obed - vyprážané alebo varené ryby a pohár paradajkovej šťavy, vo večerných hodinách - ovocie podľa vášho výberu.

Deň 6 a 8.V dopoludňajších hodinách - opäť káva, v popoludňajších hodinách - mrkva alebo kapusta šalát s hydinou (najlepšie kurča, ale bez tuku a kože), večer - pár varených vajec a šalátu (nie viac ako 200 g) surovej mrkvy, posypané citrónovou šťavou.

Deň 7.V dopoludňajších hodinách - neobmedzené množstvo bylinného alebo nesladeného zeleného čaju, pri obede - varené hovädzie mäso (nie viac ako 200 g), ovocie, večer - vyberte si akýkoľvek pokrm zo všetkých ostatných dní (okrem tretieho) pre váš vkus.

Všetky šaláty a iné jedlá môžu byť plnené rastlinným olejom, ale odporúča sa olivový alebo sezamový.Vajcia sú lepšie variť tvrdo varené.

Stanoviská k japonskej strave

Porovnajte rozdiel vo vašej hmotnosti pred a po japonskej strave - výsledok vás ohromí.Mnohí hovoria pozitívne o tomto spôsobe chudnutia, ale musíte dodržiavať niekoľko pravidiel, takže strava je naozaj účinná.

Uistite sa, že prísne dodržiavate denný harmonogram a že nejete zakázané potraviny.

Po japonskej diéte sa nezačínajte aktívne a vo veľkých množstvách jesť potraviny s vysokým obsahom kalórií s obsahom sacharidov a tukov - postupne ich pridávajte do stravy.

Hoci diéta z Japonska nevedie k poruche, lekári na ňu reagujú negatívne kvôli veľkému zaťaženiu obličiek.osoba. Pred začatím japonskej diéty sa poraďte s odborníkom.

Viac fotografií dievčat, ktoré sa už pokúšali schudnúť s japonskou diétou, pozri nižšie.

Fotografie výsledkov chudnutia na japonskej strave

)