Fitness doma - fotky simulátorov, mušlí a základných cvičení

Štíhla postava a tónované telo je cieľom každej dievčatá. Niektorým je daná jednoducho z prírody a niektorí sú nútení neustále pracovať na sebe, aby priviedli telo do poriadku.

Kľúčom k pôvabným formám je samozrejme správny životný štýl, dodržiavanie dňa a vhodnosť na chudnutie, to znamená neustále cvičenie, ktoré spôsobí, že svaly budú v dobrom stave.

Výkon a režim dňa je možné nastaviť nezávisle, s výnimkou sebadisciplíny nie sú s tým žiadne problémy. Pri tréningoch je všetko trochu zložitejšie. Mnohí sa pýtajú, ako presne sa vysporiadať s takýmto výsledkom, aby výsledok nebol dlho v príchode a vo všeobecnosti bol. Nie všetci sú pripravení zúčastniť sa športových hál, pretože na to nie je vždy čas a ceny permanentiek nie sú dostupné všetkým.

Nie je možné vnímať skutočnosť, že nie je možné postaviť organizáciu do poriadku bez toho, aby ste navštívili špeciálnu inštitúciu. Väčšina cvičení môže byť vykonaná ľahko doma. Teda fitness v domácnosti môže byť náhradou za odchod do posilňovne, pre ktorú bude potrebná len motivácia, pohodlné oblečenie a prípadne obľúbená hudba.

Charakteristiky zamestnania doma

\ t

Pre mnohých je veľmi dôležitá pozornosť outsiderov. Chytanie doma sa dá ľahko vyhnúť. Okrem toho, pre začiatočníkov, fitness doma môže pomôcť znížiť emocionálny stres zo skutočnosti, že nejaký druh cvičenia nemusí fungovať. Ďalším argumentom v prospech vzdelávania doma ješetria peniaze.

Ak chcete vypracovať svaly doma, nemusíte míňať peniaze na predplatné alebo inventár.Môžete to urobiť kedykoľvek.Môžete zmeniť hodiny a vybrať dni, v ktorých sa triedy nebudú rozptyľovať od iných vecí.

Treba poznamenať, že domáce povolania nemajú vždy primeranú motiváciu.Keď cvičíte doma, musíte mať na pamäti potrebu pracovať na sebe, v hale sa s tým ľahšie vyrovnáte, pretože sú tu ľudia, ktorí neustále trénujú.Tréner tiež nedáva zostup a opravuje techniku ​​a počet prístupov a opakovaní.Je tiež dôležité pozorovať počet tréningov, ktoré nemožno vynechať, ale dá sa preniesť, že mnohí začiatočníci majú rovnaké pojmy.

Vzdelávanie tlače a zadku

Ako vyplýva z praxe, najproblematickejšou oblasťou je brucho, dolná časť chrbta a dolná časť chrbta.S týmito časťami tela musíte najprv pracovať.

Pre začiatočníkov sa spôsobilosť na tlač a zadok vykonáva s malým počtom opakovaní.Nemusíte okamžite zaťažovať svaly a cítiť stres.Pri tréningu je dôležité pamätať na to, že nevykonávame silové cvičenia, ale pracujeme s telom tela, to znamená, že je vhodný.

Ohyb tela.Počiatočná poloha je náchylná na chrbát, s kolenami ohnutými, ruky ťahané dopredu.Pomaly zdvihnite telo, hrudník by sa mal dotýkať kolien.Na začiatok bude stačiť 10 opakovaní v 3 sériách.

Nožnice.Toto cvičenie je známe oveľa viac zo školy.Východisková pozícia je rovnaká, len nohy sú rovné a mierne nad podlahou a rozvedené.Dostaneme jednu nohu na druhú a vrátime ich do pôvodnej polohy.Opakovane opakujte pre každú nohu.Na začiatok bude stačiť 10 opakovaní 3 sád.

drepy.V počiatočnej polohe sú nohy široké, päty sú pevne pritlačené k podlahe.Opakujeme 30 krát, na konci opakovania sa snažíme napnúť zadok.

Cvičenie rúk a chrbta

Vykonané cvičenia na cvičenie by mali fungovaťvšetky svalové skupiny.Takže chrbát a ramená sú dôležité pri tvarovaní tvaru.

V počiatočnej polohe leží telo na podlahe, nohy sú rovné, ramená sú vysunuté dopredu.Po dobu 5 sekúnd (skóre) sa telo pomaly oddelí od podlahy a potom klesne.Bude to stačiť 10 opakovaní.

Prijať východiskovú pozíciu - kľačať, ruky spočívajúce na podlahe.Teraz ťaháme ľavú ruku dopredu a pravú nohu v rovnakom čase.Linger v tejto pozícii 10 sekúnd (skóre), potom opakujte s druhou rukou a nohou.Na začiatku bude stačiť 10 opakovaní na každej strane.

Tak malýKomplex je vhodný pre všetky svalové skupiny. Komplex umožní držať vo forme hlavných svalov, ktoré tvoria postavu, a práca doma vám umožní trénovať s komfortom.

Fotografie fitness doma