Diéta na 4 týždne - tabuľka chudnutie a základné pravidlá výživy + foto

Diéta vám umožní schudnúť, vytvoriť ľahšie a správne trávenie a rozvíjať zvyk správnej výživy.Rozhodujúcou formou výživy je kombinácia potravín a nie obmedzenie alebo odmietnutie jedla.

Pokúsime sa dosiahnuť racionálny prístup k systému výživy na chudnutie.Dlhodobá strava môže nielen znížiť váhu, ale tiež prispôsobí telo určitým druhom potravín.

Dlhodobá strava nie je zložitá a umožňuje dosiahnuť výsledky bez veľkého úsilia, ale všetko sa deje hladko, bez toho, aby to spôsobilo nepríjemné pocity.Prísnosť vo výžive vám umožní dosiahnuť dobré výsledky.

Na tento účel zmeňte porcie potravín v menšom smere, ale pridajte niekoľko ďalších jedál.Napríklad, ak ste jedli tri jedlá denne, teraz musíte zvýšiť počet na päť.Takže znížite stupeň hladu a dosiahnete rýchle trávenie.

Ak sa rozhodnete očistiť telo, skúste to urobiť so zeleninou, ovocím a mliečnymi výrobkami.Stojí za to venovať pozornosť nízkokalorickým potravinám.Okrem toho si zvykom počítanie kalórií a venovať pozornosť ich obsahu vo výrobkoch.

Nahradením všetkých potravín nízkokalorickými potravinami určite dosiahnete úbytok hmotnosti.

Ak chcete schudnúť, musíte sa zbaviť tukových potravín, mlieka a iných výrobkov.Stojí za to venovať pozornosť aj výživným produktom.Sladkosti a rôzneMedzi výnimkami zostávajú aj tučné krutóny.

Pokúste sa dosiahnuť čo najlepšiu rovnováhu sacharidov a bielkovín.To vám pomôže kalkulačka pre chudnutie, ktoré možno nájsť na internete.Ak budete dodržiavať správnu výživu, potom sa nemusíte vyrovnať so stresom a inými vedľajšími účinkami.

Najúčinnejším spôsobom, ako schudnúť, bol a zostáva analytický prístup k vašej strave, ktorý vám neskôr umožňuje vytvárať systémy regulácie hmotnosti prostredníctvom zmien.Pokúste sa znížiť celkovú hladinu bez vzhľadu hladovania, takže dosiahnete minimálny stres.

.Lekári odporúčajú kontrolu schopností vášho tela pred začatím procedúry chudnutia.

Niektoré negatívne mentálne prejavy spôsobia, že vaše telo schudne prirodzeným začiatkom funkcie chudnutia vo vašom tele.Počnúc revíziou jedla určite dosiahnete veľmi dobré výsledky.

Po prvé, natrite všetky vaše jedlá v notebooku a potom začnite počítať kalórie.Po niekoľkých týždňoch vám bude jasné, čo jete a ktoré potraviny nie sú pre vás také dôležité.Nezabudnite na kulinárske výrobky a sladkosti.Do úvahy by sa mali brať aj tie najmenšie drobnosti, kaviár, paštéta, zelené listy atď.

Analýzou záznamov je možné pochopiť, čo by sa malo zmeniť v strave. Aby ste pochopili, ako zmeniť stravu, dáme vám niekoľko príkladov.

Chlieb sa môže nahradiť inými pekárenskými výrobkami, ale z obilia, ktoré menej ovplyvňuje obezitu. Mliečne výrobky sú nahradené odtučnenými mliečnymi výrobkami. Všetko v tomto smere nám neumožňuje zbaviť sa, ale zmeniť jedlo. Snažte sa dosiahnuť nízky obsah kalórií a tuku vo vašom jedálenskom menu po dobu 4 týždňov.

Vytvorte si vlastnú stravu na základe tipov. Ale predovšetkým, dávajte pozor na výsledky a vašu pohodu. Hoci najprv budete musieť pochopiť a pochopiť svoje telo trochu, potom bude všetko jednoduché a jasné.

Vaječná diéta počas 4 týždňov, diéta s tvarohom počas 4 týždňov a iné diéty podľa vášho výberu budú vytvorené nielen na základe vášho trávenia, ale aj vo vzťahu k životnému štýlu, jeho štýlu, rytmu atď.

Nezabudnite zobrať do úvahy vek a zdravotný stav, napríklad chlad bude hrať krutý vtip s výpočtami, takže odmietnite kombinovať diétu s chorobami.

]

Ak uvažujete o strate hmotnosti filozoficky, môžete ľahko odhadnúť, že je potrebné nielen zmeniť stravu, ale aj spôsob života.Napríklad fyzická aktivita by mala byť mierne upravená, chodenie na čerstvom vzduchu sa stane neoddeliteľnou súčasťou vášho života.

Pokiaľ ide o prácu, aj tu musíte opraviť vynaložené sily.Recyklácia a diéta nebudú prospešné.Mala by túto otázku odstrániť citlivejšie.

Pokúste sa rozdeliť potravinu o percento, napríklad: 20 o 40 o 20 o 20. Môžete jesť viackrát, ale môžete jesť menej, ale celkový počet jedál bude sto.percenta.Je tak ľahké sledovať príjem požadovaného množstva jedla, napríklad večer alebo ráno môžete porciu zvýšiť alebo znížiť.

Fotografie výsledkov chudnutia na diéte počas 4 týždňov

)

.143]