Cvičenia Kegel - osvedčený sprievodca + foto

Je nepravdepodobné, že by americký gynekológ Arnold Kegel spoliehal na širokú popularitu svojej metódy posilňovania intímnych svalov, ktorú získal od žien po celom svete.Skutočnosť je však zrejmá.

Cvičenia Kegelu pre ženy sú veľmi rozšírené medzi ženskou populáciou planéty a sú vo veľkom dopyte.

Kegel vyvinul jedinečnú metódu výcviku dvoch svalových skupín: intímne a panvové.Pre mladé ženy, ktoré sú v prenatálnom období alebo po pôrode, sú takéto cvičenia len spásou.Pomáhajú udržať svaly vo forme, sú pružné.

Ak sa nebudete uchyľovať k takýmto cvičeniam, tieto svaly môžu časom oslabiť.Pre ženy je to zlý proces.

Výcvik panvových svalov.Výhody

Výhody tried sú vyjadrené v týchto bodoch:

  • Je zabránené prolapsu a prolapsu maternice.Niekedy je to konzervatívna liečba.
  • Prípravné obdobie pre pôrod.
  • Prebieha preventívny proces na odstránenie problému inkontinencie.
  • Orgán sa zotavuje po odložení narodenia.
  • Prebieha preventívny proces na obnovu činnosti pohlavných orgánov po zápale.

Základné triedy Kegel pre ženy doma

Je vhodné vykonávať cvičenia pre ženy doma pohodlne pre mladé matky na materskej dovolenke aženy, ktoré sa práve na to pripravujúúžasnú úlohu. Toto sú hlavné skupiny žien, ktoré podliehajú nevyhnutným zmenám v tele a ktoré sa jednoducho potrebujú udržať v dobrom stave.

Technika Kegel sa pre nich stáva dobrým pomocníkom. Ale skôr, ako začnete používať túto techniku, je lepšie ju starostlivo študovať a pochopiť, ako vykonávať Kegel cvičenia.

V týchto štúdiách sa do práce zapájajú vnútorné svaly panvy a pošvy. Pomocou špeciálnych cvikov vykonával pomalé svalové kontrakcie.

Najprijateľnejším postojom je doma ležať na boku a dať prsty do zadného rozkroku.

Cvičenia sa vykonávajú takto:

  • Pomaly stláčajte svaly a upevnite ich na približne šesť alebo sedem sekúnd.
  • Nechajte svaly uvoľnené po dobu desiatich sekúnd.
  • Toto cvičenie sa musí opakovať do piatich alebo najviac pätnástich krát.

Pri cvičeniach na rýchlych svalových kontrakciách sú akcie takmer rovnaké. Počet cyklov zahrnutých v jednom cvičení sa líši v oblasti desiatich. V každom okamihu je redukcia daná len jednu sekundu. Samotné cvičenie sa musí opakovať, ako aj pomalé znižovanie päť až pätnásťkrát.

ak počas dňa existuje možnosť držať asi päť takýchto tried určených na pomalé a rýchle svalové kontrakcie.Celý kurz, ktorý v konečnom dôsledku vedie ženské telo do požadovaného stavu, zabezpečuje počet cvičení od sto do dvoch stoviek.

V počiatočných štádiách majú ženy určite ťažkosti.Ich telá sú oslabené a je pre nich ťažké vnímať takéto činy.Po asi troch týždňoch však žena pravdepodobne už pociťuje vážne zmeny vo svojom zdraví.

Je potrebné dodať, že pri ďalšom vykonávaní týchto cvičení doma by sa mal ich počet znížiť, ak sa cíti, že sa svaly posilnili.Hlavná záťaž pripadá na prvé štyri dni,

Okrem toho bude tento proces oveľa ľahší, pretože svaly budú už dostatočne vyvinuté.

Vykonávanie cvičení s keglom pre tehotné ženy

Obdobie tehotenstva je najťažším a najdôležitejším štádiom života ženy.Aby sa riadne pripravila na vzhľad dieťaťa, musí najprv venovať pozornosť zdraviu.

Nepripravený organizmus podlieha v procese dodávky všetkým druhom rizík.Na minimalizáciu týchto rizík môžete použiť Kegel cvičenia pre tehotné ženy.

Tieto cvičenia pomôžu rozvinúť svaly maternice a panvy a žena, ak vykoná správne cvičenia Kegel, bude mať záruku, že jej práca bude ľahká.

Komplex cvičení pre tehotné ženy zahŕňa už známe základné cvičenia o pomalých svalových kontrakciách.Okrem toho sa pridávajú nové, špeciálne určené pre ženy v prenatálnom období.

Jedna z nich sa vykonáva v polohe na chrbte.Ďalší v pozícii podobnej pozícii pri narodení dieťaťa.Tam sú cvičenia pod názvom "Zdvíhanie vo výťahu" a "Vzrušenie na mori".

Výhody vykonávania takýchto cvičení nie sú len v správnej príprave na ľahký pôrod.Cvičenia stimulujú ženské pohlavné hormóny, posilňujú proces omladenia.

Avšak so všetkými jeho výhodami pre niektoré ženy môžu byť takéto cvičenia škodlivé (napríklad potrat).Preto tehotné ženy pred začatím takýchto cvičení vždy konzultujú s lekárom.

Vykonávanie cvičení Kegel v období po pôrode

Prvých šesť mesiacov po odložení pôrodov sa v ženskom tele uskutočňuje regeneračný proces.Okrem tohto pozitívneho faktora však existuje množstvo nežiaducich momentovsa môže stať alebo sa už stalo.

Najnebezpečnejší z nich je prolaps maternice. Po konzultácii s odborným gynekológom môže žena po pôrode absolvovať kurz nazývaný Kegelove cvičenia.

Cyklus týchto tried zahŕňa: \ t

Vykonávanie cvičení v polohe na bruchu.

Vývoj diafragmatického dýchania.

Vykonávanie cvičení na pomalú a rýchlu kontrakciu svalov maternice a panvy.

Technika Kegel je určená pre rôzne kategórie žien, avšak pre každý z nich môže priniesť veľké výhody. Presné plnenie všetkých odporúčaní zaručuje ženám efektívne obnovenie zdravia a posilnenie ich sexuality.

Fotografie Kegelových cvičení