Bez soli - ako bezpečné je pre vaše zdravie + foto

Bez soli je najbežnejšia zo všetkých ostatných metód, ako schudnúť.Je vhodné, aby sa človek v použitých výrobkoch vôbec neobmedzoval, avšak množstvo potravín musí byť stále pod kontrolou.

Potraviny by nemali obsahovať soľ, ak je diéta ľahká, soľ môže byť ponechaná v malých množstvách, ak sa rozhodnete ísť do harmónie tvrdou metódou, v tomto prípade by soľ nemala byťNie je to kvapka potravy.

Zdravé telo potrebuje soľ, preniká do všetkých tkanív, buniek, zabezpečuje ich normálne fungovanie, soľ je tiež potrebná pre priaznivú rovnováhu medzi kyselinou a bázou, soľ pomáha normalizovať rovnováhu vody v krvi.tela.

Pre normálne fungovanie tela trvá asi 6 g soli denne, počas teplého obdobia, najmä v lete, môže byť dávka soli zvýšená, pretože je rýchlo eliminovaná potom.Soľ možno v tomto prípade nahradiť sýtenou minerálnou vodou.

Je potrebné pripomenúť, že veľké množstvo soli nemožno spotrebovať, môže viesť k zadržiavaniu tekutínmôže dôjsť k opuchu, k nadváhe, zvýšeniu krvného tlaku.

Diéta bez obsahu solí je zameraná na úplné obnovenie rovnováhy vody a zásady.Takáto diéta môže byť predpísaná nielen kvôli chudnutiu, je pozorovaná v prípade ochorenia obličiek, srdca, so silným edémom, pri vysokom tlaku.

Soľ pomáha žalúdočnej tekutinepracujú rýchlejšie, urýchľujú a tiež dobre rozbíjajú tuk, čo ovplyvňuje chudnutie. Ak je v tele nedostatok soli, môžu sa stratiť užitočné stopové prvky.

Soľ by mala byť obsiahnutá v potravinách v rámci povolenej normy, ale aby sa telo odstránilo z určitého kritického stavu, soľ by sa mala úplne zlikvidovať.

Nemusíte sa toho obávať, pretože takéto udalosti sú len dočasné.

Aká je zásada výživy?

Podstatou diéty bez soli je: \ t

  • Jedlá by sa mali variť bez soli, pripravené potraviny by sa mali soľať v minimálnych množstvách.

  • Je potrebné jesť v častiach, v malých porciách, ale až 6-krát denne.
  • Odporúča sa variť potraviny parením, varením, dusením, nie je dovolené podávať potraviny.
  • Olej sa môže pridávať do potravín len vtedy, keď je úplne varený.

Maximálna lehota diéty bez soli je dva týždne. Mnoho žien nemôže jesť jedlo bez soli na dlhú dobu, považujú to za bez chuti, nie jedlé. S najväčšou pravdepodobnosťou, to je, bohužiaľ, musíte obetovať niečo, niektorí ľudia si dokonca zvyknúť jesť nesolené potraviny.

Orgán rýchlozvyknúť si na takéto jedlo, po niekoľkých dňoch, chuť vareného nesoleného hovädzieho mäsa sa bude zdať nezvyčajné a príjemné pre vás.Treba poznamenať, že soľ sa pôvodne nachádza v niektorých potravinách.

S náležitým dodržiavaním usmernení o výžive sa v tomto prípade môžu dosiahnuť dobré účinky diéty bez soli.

Ako mám vyrábať soli?

Aby soľ neškodila organizmu, je potrebné ju vhodne pridať do potravín, a to:

  • varené mäso sa pred varením solí, do 5 minút;
  • ryby by sa mali pred dusením soliť, potom by sa mali krátko ponechať, aby sa soľ absorbovala;Polievky

  • by sa mali tiež soliť 10 minút pred varením;
  • 92) zelenina by mala byť pred konzumáciou solená;
  • Kašovitá soľ po varení.

Odborník nikdy nepredpisuje diétu bez soli, ak má osoba veľmi nadváhu a obezitu.Faktom je, že s nesolené potraviny človek, spravidla je málo nasýtený, po hodine chce naplniť žalúdok s niečím iným, začne jesť iné potraviny nesmierne.

Aké sú výhody stravy?

Strava bez soli má svoje výhody, vyberáme tie hlavné.

  • Diéta nie je obmedzená z hľadiska prísneho výberu potravín
  • Môžete jesť často, čo vytvára metabolický proces
  • Zaťaženie obličiek, srdca a pečene sa vracia do normálu
  • .
  • Rýchly opuch
  • Nadváha sa skutočne stráca

Prínosy diét bez soli naznačujú úplnú absenciu nedostatkov. Jedinou nevýhodou pre jednotlivcov môže byť bez chuti jedlo bez soli.

Počas tehotenstva, keď má žena opuchy končatín, sa často predpisuje diéta bez obsahu solí.

Kontraindikácie

Diétu bez soli na chudnutie nemožno pozorovať: \ t

  • počas gravidity, laktácie;
  • s významnou fyzickou námahou;
  • v prípade ochorenia srdca, pečene, obličiek.

Strava by sa nemala poskytovať deťom a malo by sa im v lete zabrániť.

Čo sa môže a čo nemôže byť konzumované?

Je povolené konzumovať mliečne výrobky, rôzne druhy zeleniny, ovocia, obilnín, fazuľa, káva, čaj, sušené ovocie atď.

Je zakázané jesť vyprážané potraviny, tučné jedlá, údené výrobky, múku, korenistú, slanú, sladkú, soľnú, diétnu stravu, alkohol, nemôžete piť alkohol.

S cieľom dosiahnuť požadovaný výsledok, \ tMusíte prísne dodržiavať diétu bez soli. Vzorové menu pre diétu bez soli počas 14 dní je možné urobiť nezávisle od určeného počtu povolených produktov. Je potrebné mať na pamäti, že soľ v potravinách by nemala byť.

Existuje veľké množstvo rôznych jedál bez soli, najobľúbenejšia je aj japonská diéta bez soli.

Považuje sa za dosť ťažký, pretože jeho priebeh nie je dlhší ako jeden týždeň a počas tejto doby je potrebné stratiť 7 kg hmotnosti. Tam je viac benígne japonskej stravy, je určený pre dva týždne jesť potraviny bez soli.

Strava v japonskej strave spočíva v používaní určitých potravín, konkrétne: vareného mäsa, rýb, jabĺk, vajec a zeleniny.

V tomto prípade by nemali byť žiadne iné výrobky. Menu pre kurz by sa malo uskutočniť nezávisle od osobných preferencií.

Nižšie sa môžete pozrieť na fotografiu výsledkov diéty bez soli, aby ste pochopili, čo stojí za to dvojtýždňová expozícia.

Fotografie výsledkov po diéte bez soli