Ako schudnúť natrvalo - chudnutie a kontrola stabilného stavu + 82 fotografií

Ak chcete mať štíhle, tónované telo, je to sen každej ženy. Na dosiahnutie tohto cieľa je dnes žena pripravená vyčerpať sa diétou, ktorá je vyvolaná reklamou. Stále viac môžete nájsť knihy s diétou na pultoch obchodov.

Nie každá módna strava však prinesie požadovaný výsledok. Je dôležité si uvedomiť, že každý program boja proti obezite musí byť úplne bezpečný pre zdravie.

Otázka straty hmotnosti sa obáva mnohých. Stále častejšie, dievčatá premýšľajú o tom, ako schudnúť raz a navždy, zatiaľ čo nespôsobuje poškodenie vášho tela.

Nie je potrebné dodržiavať „tvrdú“ diétu, ale tieto kílky budú stále preč. Ako to teda robíte?

Ako schudnúť bez diéty navždy?

Významnou nevýhodou diéty je zvýšenie telesnej hmotnosti. Je to spôsobené tým, že chudnutie nie je vyvážené. V skutočnosti, v čase diéty, osoba sa obmedzuje na použitie mnohých výrobkov v čo najväčšej miere.

Akonáhle je kurz úspešne ukončený, dievčatá začnú zavádzať do stravy tie potraviny, ktoré boli zakázané. Výsledkom je, že odchádzajúce kilogramy sa rýchlo vracajú.

Aby ste sa tomu vyhli, nemali by ste sa obmedzovať vo výžive, ale mali by ste sa správne stravovať, kde budú prítomné vitamíny potrebné pre telo.

Prechod na správnu výživu by mal byť hladký, aby si telo zvyklo. To umožní nastavenieporuchy metabolizmu, pretože za nadváhu je zodpovedný on.

Odborníci na výživu odporúčajú, aby ste konzumovali čo najviac čerstvú zeleninu a ovocie.Je to spôsobené tým, že sú schopní rýchlo uhasiť pocit hladu, zatiaľ čo telo je naplnené potrebnými makroživinami, vitamínmi.

Nezabudnite na používanie mäsa, rýb.Tieto produkty obsahujú potrebné množstvo proteínov.Mali by byť hlavnými produktmi v strave.

Existuje mylný názor, že jedna platňa akéhokoľvek obilia denne pomôže nielen odstrániť váhu, ale aj prekonať pocit hladu.V skutočnosti opak je pravdou.Kilogramy nielenže neopustia, ale pridajú sa aj nové.

Je dôležité mať na pamäti, žeže správna výživa nedáva požadovaný výsledok bez toho, aby sa vypila dostatok tekutín denne.

Zároveň by sa malo piť „čistá“ voda, nápoje sýtené oxidom uhličitým nie sú zahrnuté v tomto čísle.Čaj, káva tiež nepomôže vytvoriť rovnováhu vody v tele.Pitná voda zbaví telo škodlivých látok, pomôže v boji proti edému.

Odborníci na výživu odporúčajú piť každý deň pred raňajkamijednu pohár vody, najlepšie teplú.

Správna výživa znamená dni na vyloženie. Mali by sa vykonávať najviac raz týždenne. Deň pôstu má priaznivý vplyv na chudnutie, urýchľuje proces.

Ak sa rozhodnete začať jesť správne, mali by ste pamätať na to, že používanie určitých potravín je prísne zakázané. Patrí medzi ne:

  • Pekárenské výrobky, výrobky z múky
  • \ t 84. Akékoľvek sladkosti okrem medu\ t
  • Nádoby s vysokým obsahom soli
  • \ t
  • Údené, vyprážané potraviny
  • \ t

Je dôležité poznamenať, že používanie alkoholu by sa tiež malo zastaviť.

Diéta správnej výživy

Neobmedzená spotreba ovocia a zeleniny neznamená všetky druhy. Určité pomôcť rýchlejšie prekonať váhu, zatiaľ čo iné naopak proces spomaľujú. Zároveň existujú určité druhy zeleniny a ovocia, ktoré odborníci na výživu odporúčajú vôbec nepoužívať.

Nestojí za odmietnutie pestovania obilia. Majú pozitívny vplyv na prácu metabolizmu, pomáhajú odstraňovať tekutinuTelo.Je potrebné variť kaše výlučne na vode.Mlieko, cukor, maslo sú vylúčené.

Spotreba mliečnych výrobkov však nie je o nič menej dôležitá.Tu je potrebné uprednostniť fermentované mliečne výrobky, ktoré obsahujú minimálne množstvo tuku.

Správna výživa je v strave Margherity ustanovená kráľovnou, ktorá vám pomôže schudnúť natrvalo.

Cvičenie

Boj s nadváhou nie je možný na pohovke, v tomto prípade nepomôže ani zdravá strava.Fyzická aktivita pomáha distribuovať napätie vo svaloch, čo umožní rýchlejšie spaľovanie tukov.

Je dôležité mať na pamäti, že cvičenia musia byť individuálne prispôsobené každému organizmu.

Je potrebné začať s postupným zaškolením, nemali by ste zaťažovať telo, nič z toho nebude dobré.

Čo nerobiť pre chudnutie?

Ľudia, ktorí chcú odstrániť nenávistné kilogramy rýchlejšie, sa domnievajú, že im pomôžu len núdzové opatrenia.Účinnosť tohto cieľa však nedosiahne.Odborníci na výživu kategoricky zakazujú:

  • Hladovať telo.Osoba musí konzumovať najmenej 1200 kalórií denne.
  • Používajte biologické doplnky, ktoré pravdepodobne prispievajú k strate hmotnosti.
  • Odstráňte toxíny z tela s klyzmou.Ich zneužitie naruší fungovanie čreva.
  • Veľký počet športových cvičení za deňpoškodiť telo.

Nesmiete zabúdať, že fajčenie má nepriaznivý vplyv na hmotnosť.Nikotín len na krátku dobu odstráni pocit hladu a údená cigareta po jedle môže pridať až jeden kilogram.

Foto tipy, ako schudnúť navždy

)

.205)